No nyt ne sitten lähti, isäntä ja emäntä lomalle. Kuulemma johonki etelän lämpöön lähtivät. Uhosin kyllä että menen matkalaukkuun, jotta pääsen ihan varppina mukaan. Vaan ei onnistunut.  :(  Kyllä meikäpoikaki olis tykänny lekotella rantsulla aurinkotuolissa. Tää ranskis kun rakastaa aurinkoa ja lämmintä...  (Siis kun ei tartte juosta niin et hiki tulee) Ja oisin voinu välillä pulahtaa uimaankin. Sitä mä harrastin viime kesänä. Viilentää mukavasti kun on oikein kuuma.
Tulin tänne "mummolaan" hoitoon, mun vakkari hoitopaikkaan. Tuumasin tossa, josko viikonloppuna pääsis Rapen luo taas yökylään. Oisin halunnu mennä sinne viime viikonlopppuna, vaan eipä Minna huolinu mua mukaan. Nyt kyl aion ängetä mukaan vaikka väkisin. Pitäkää peukkuja et mä pääsen sinne.
Viikon täällä majailen ja oottelen niitä reissaajia kotiin. Kyllä niillä varmaan mua ikävä tulee, ihme jos ei tule. Himpun outoa, jos mun tällaista persoonaa ja suuruutta eivät kaipaa!!! Saas nähdä saanko mitään tuliaisia sieltä. Mä kun olen tottunut saamaan aina reissusta jotain kivaa.
Mut palataan, tää lähtee lekotteleen tonne punkan pohjalle ruokalevolle.