594248.jpg

Kesää olen odotellut kovasti, mutta hitaasti se näkyy tulevan. Tänään käytiin ulkoilemassa Ylikiimingissä ja nyt sitten väsyttää niin kovasti. Käytiin viemässä puita samalla pois meidän pihalta, kun ne kuulemma ovat haittona. Samalla me käytiin vähän kyläilemässäkin. Kävimme katsomassa vieläkö on Nuorittajoessa tulva. Jonkin verranhan se oli korkeammalla vesi kuin normaalisti kesällä. Minä en vielä uskaltanut uimaan kun oli niin kylmää vesi.
Laitoin tuohon alas kuvan Nellistä, kun se on jo uskaltautunut tälle keväälle uimaan. Saas nähdä joudunko minä taas punkki tarkastukseen, kun minulla oli jo viime viikolla yksi sellainen. Mamma otti onneksi sen pois ennen kuin se ehti kunnolla iskeä. Muistakaahan kaverit tarkistuttaa, ettei teistä löydy niitä.
Ai niin, pakko kertoa yks jännä juttu! Mä karkasin tässä yks päivä sitten. Isukki teki jotain tossa varastolla ja mamma otti mut pihalle ilman remmiä.Yleensähän mä pysyn siinä, mut nyt mä sit päätin tutustua vähän naapureihin. Sattui niin että naapurin kissa oli pihalla ja mä sit hyökkäsin sen perään.
En mä siihen oikein ehtiny tutustua kunnolla, kun mamma tuli mua jo hakeen, vaikka mä koitin mennä naapurin sängyn alle piiloon. Olihan mamma ja isukki vähän pahalla päällä, mutta jo ne nyt on leppyneet.
No mutta eipä tässä tämän kummempia kuin että hyvää kesän odotusta kaikille!

      T.  Rocky

p.s. Murulle onnittelut Oulun näyttelyn menestyksen johdosta ja tsemppiä tuleviin koitoksiin!

594250.jpg