908875.jpg

Nyt se pirpana on saanut nimenkin, Inka Emilia. Nimenantopäivä oli jo kaksi viikkoa sitten sunnuntaina (2.9), on vain tuo vauva pitänyt kaikki ihmiset niin kiireisinä ettei kerkiä edes tätä minun blogia päivittämään. On se kumma kun meikäläinen ristittiin Rockyksi ei paljon lahjoja herunut, mutta kun pirpana kastettiin Inkaksi kaikki oli ihan sekaisin. Mummut väänsi herkkuja päivätolkulla, ihmiset meni eestaas, tavaraa sinne ja tavaraa tänne. Oli kukkia ja lahjoja. Onneksi tuo hälinä on helpottanut.

Nykyään meikäläinen pitää huolen tuosta show-puolesta. Koska Inka on niin pieni ettei sitä saa kiusata niin minäpä kiusaan sitte isompaani eli Rapea. Sillä on niin isot korvat että niistä saa hyvän otteen ja voi hyvin nipistellä :) Joskus se vähän saattaa suuttua mulle, mut mä oon niin kova jätkä ettei se hetkauta.

Tässä myös kuva kun meikäläinen hoitaa Inkaa. Mulla onkin niin terävä hajuaisti, et kerron aina noille ihmisille kun Inkalla on kakka housussa :)

 908843.jpg

PS. Lisäsin tonne sivuun kuvia kesältä. Käys tsekkaan!