518797.jpg

Kiva kun taas alkaa ilmat lämpiään. Pääsee meikä-poika taas lemppari hommiin. Nimittäin auringon ottoon. Olen ollut nyt mummulassa hoidossa, koska Nelli-tyttö on meillä kotona käymässä.
Olisipa taas kiva käydä juoksentelemassa Nellin kanssa. Se kun käy ihan lämpimänä muhun ; ).
Eihän se kyl pahan näköinen likka ole, vaikka kyllä se vähän iso taitaa mulle olla...?
Mamma ja isukki höpöttää koko ajan jostain kopista ja häkistä. Olivat ostaneet kuulemma
meille Nellin kanssa semmoisen. Aikovatkohan ne tehdä meistä ulko koiria??
Aikoivat sen häkin hakea kun vain pihat sulavat. Vaihdoin tuon sivupohjankin tuollaiseksi, koska
kotona alkaa ne pihahommat kun vain pääsisimme lumen rippeistä eroon. Minä tosin en aio niissä hommissa tassujani sotkea. Keskityn vain tärkeimpään eli arskan ottoon. Isukki tosin aina kiusaa mua ettei minun enää tarvitsisi ruskettua... Mutta eipä tällä erää muuta kuin hauskaa kesän odotusta kaikille!

      Terkuin: Rocky