Terve vaan pitkästä aikaa! Kiirettä on tällä pojalla piisaanu, ku oon pitkin kesää reissannu sinne ja tänne. En tiijä oottako jo lukenu Rapen sivuilta, että mettästyskoiraki mie ossaan olla... Mutta niin mie vain oon tehny et poroja ajoin. Oli muuten isäntäki ihmeissään kun mamma ja Minna kertoivat sille.
Mutta on tässä tapahtunu ihan kauheesti. Ja sellanen tosi iso juttu, joka varmasti muuttaa meijän perheen elämän ihan kokonaan. Musta tuli "isovelu". Niin niin, meille tuli vauva. Siis ihan oikee ihmisvauva! Se synty torstaina 2.8. myöhään illalla. Kertoivat että pikkutyttö tuli meille asumaan, tai no on se jo asunukki meillä mutta Tiinan masussa... Mie en oo rimpsessaa vielä nähäny, ku oon ollu täällä mummulassa hoijossa. Mutta kuullu oon sitte senki eestä. Kaikki vaan puhuu vauvasta. Ja lässyttävät. Ja sit mie kattelen alahuuli mutrulla alta kulmain etteikö mulle kukaa raataa nuin.. Toi ne jonku rätin sieltä sairaalasta viikonloppuna että saan nuuskutella sitä,aika jänniä ja outoja tuoksuja siinä oli, kuulemma sen vauvan tuoksuja.. Aikani sitä nuuskuttelin ja sitte yritin jo haukata ja jyrsiä sitä.. Mutta ottivat pois sen multa.
Kunhan nyt vain pääsisin tutustumaan siihen pikkutyttöön.. Meillä kotona on nyt Tiinan äippä ja Nelli-koira niin mun pitää olla täällä mummulassa. Ihan siksi, ku meillä mennee Nellin kanssa vähän liian vauhikkaaksi aina meno..
Mutta vauva tullee kuulemma tänne mua kattoo ja Rapea kanssa. Mie jo sannoin Rapelle että meijän pittää sitten olla herrasmiehiä ja kattoa nätisti sitä vauvaa. No, kyl me poijjaat osataan. Mie varppii pusutan sitä kauheesti, yritän ainaki. = )

Tuota, olihan tässä aika suuri asia kerrottavana. Mamma ja iskä lupasivat sitten laittaa tänne kuvia vauvasta ja minusta, kunhan ehtivät.

Lämmintä loppukesää!

T. Rocky