Hei vaan pitkästä aikaa! Täällä ollaan taas...
Onki menny jo aikaa ku oon viimeks täällä käyny naputtelee juttuja, mut on tapahtunu jos mitä ja kiirustaki on piisannu meikällä.
Mä kun olin tossa saikullaki joku aika sitten. Ei muuten ollu yhtään kivaa. Mä olin tosi kipee. Mä en jaksanu yhtään mitään, en ees kävellä. Kaikki oli musta tosi huolissaan ja sit mut kiikutettiinki lekuriin. Tiina ja Rapen mamma Minna lähti mua siellä käyttämään. Vaan siellä lekurissa kuitenkin jaksoin taistella vastaan ku leijona, mä kun inhoon sitä paikkaa yli kaiken!! Sit se Leena-täti (tohtori) anto mulle sellasen unettavan piikin et sai hoitaa ja tutkia mua ku mä vain rimpuilin koko ajan vastaan.
No, miesten vaivahan mulla oli, kerrotaan sit seki. Kuumeinen eturauhastulehdus oli diagnoosi ja mä sain monta piikkiä siinä kuorsatessani. Samalla Tiina oli leikannu mun kynnetki ku sekää ei oo musta kivaa puuhaa.
No, onneks se kaamee tauti on ohi, ja toivottavasti ei tuu takas. Mä en taho!! EN EN EN!!
Nyt sit ootellaan kevättä,oon mä jo makoillu sisällä auringossakin, ihanaa lämmitellä.


Keväisin terkuin The Rocky!  = )