Pitiköhän mulle oikeesti kukaan peukkuja?!? En sit päässytkään kyläileen Rapen luo. : (  Väkisin yritin päästä mukaan mut aina sanottiin ettei me nyt sua oteta. 
Olin mä viikolla yhtenä päivänä kuitenki kylässä Rapen luona. Juoksin suoraan sen namikaapille kerjäämään. Meillä oli tosi kivaa kun leikittiin ja juostiin.
Nyt on sit niin kylmä, et ilman takkia mä en suostu ku pissalla käymään. Silleen tosi nopeesti. Mua kun palelee niin helposti, tykkäisin vaan lekotella sisällä lämpimässä. Hyvähän isännällä ja emännällä on makoilla siellä Kanarialla ku siel on vähintään saman verran lämmintä ku meillä pakkasta. Tää poika ku tykkää niin kovasti kesästä. Se vaan et sillo mä en tee kovin pitkiä lenkkejä ku mulle tulee kuuma, ihan hiki.
Hokasin et mihinkähän ne mun hienot synttärikuvat on hukkuneet. Lupasivat niitä kakun syönti kuvia laittaa tänne, vaan ei ole näkyny. Täytyykin muistuttaa kun tulevat kotiin.
Mukavaa uutta viikkoa!
T. Rocky