Viime kerrasta onkin jo pitkä aika, kun minä olen sairastellut vähän vatsaani. Meniköhän se tuosta "ufosta" minkä söin synttäripäivänä vähän sekaisin? Mamma joutui jo soittamaan lääkärille, kun jouduin jo öisinkin herättämään kakalle. Nyt sitten olen ollut semmoisella kana-kala-riisi kuurilla. Mutta mukavahan tuo on ollut, kun saan nykyään kahdesti päivässä herkkuruokaa, entisen yhden annoksen sijaan.Viikon olen tuota diettiä aika hyvin noudattanut ja pari viikkoa vielä kuulemma saan sitä noudattaa. Mutta huomattavan paljon paremmin pakkini onkin toiminut. Saapahan isukkikin nukuttua vähän enemmän kun en koko ajan ole tahtomassa ulos.

Meikä pojan varpaat on joutunut koville nyt viime aikoina, kun on ollut niin kovia pakkasia. Mamma ja pappakin sen huomasi ja eiköhän ne ollut ostanut jostain Jokke-tuotteen myymälästä Kälviältä, semmoiset musta-lilat TOSSUT!. Kyllä mua alussa hävetti niin hirviästi, kun ne alkoi mulle niitä jalkoihin laittaa.
Pari kertaa potkaisin ne pois, mutta sitten mä huomasin että nehän lämmittää tosi mukavasti. Nyt nuo vanhukset puhuu jo semmoisesta koko haalarista, joka olis army-kuosinen. Olisi  kuulemma hyvä, vaikkei ole edes kysyneet mun mielipidettä asian suhteen.

Sain mä muuten mammalta ja papalta  tuliaisiakin sieltä Teneriffalta. Olivat ostaneet semmoista hyvää patonkia, jota minä sain syödä monena iltana jälkiruuaksi. Valehtelikohan ne minulle, kun sanoivat ettei sieltä oikein löytynyt mitään oikeita koiran herkkuja??? Mutta eipä tässä tällä erää muuta kuin rakkaita terkkuja Muru-tytölle ja terkut myös muille karvakuonoille!